Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~wildrose | użytkownik

imię i nazwiskoAngelika Wilk. adresWarszawa zarejestrowany07.01.2006 @01:47:38 ostatnio na stronie02.01.2014 @01:02:17
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty35 komentarze1808 posty na forum4

komputer / sprzęt
Pentax k 200 d + 80-200mm, 50mm, Praktica superTL,.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~k0    14.08.2008 @09:57:52
żarty żartami, a właściwej kategorii brak (poza kategorią 888 oczywiście)
a mimo wszystko bardziej stosowne, niż tu http://www.digart.pl/praca/1943893/AnnaG.html kategoria "retro"

_______
jak to jest, że to jest. jak jest, że nie ma.
~DigIDin    11.08.2008 @17:14:26
-kama17    30.07.2008 @17:05:59
Według Ciebie do dzwonienia a według mnie równie dobrze można nim robic zdiecia! A szumy rzeczywiscie planowane tak samo jak kadr.
~virusxt    26.07.2008 @13:14:13
hmmmm... szczerze nie planowalem zdjec troszke poszlo instynktem wiec stroj jest jaki jest pozdrawiam
^AMELLIA    26.07.2008 @13:13:37
dziękuję kochana
_______
KAŻDA SZTUKA MA SWOJEGO ODBIORCĘ
~aleks1990    22.07.2008 @20:28:34
Dziękuję Ciekawa galeria.
_______
Always do what you are afraid to do.
~LadyHazel666    22.07.2008 @20:06:06
czekamy na Twórczość
_______
rewelacja, dzieci.
http://www.ladyhazel666.digart.pl
Nie uznaję metody rev za rev
~LadyHazel666    22.07.2008 @19:59:02
jak sobie życzy ^^
ja i tak wielbię Twoją Twórczość :D
_______
rewelacja, dzieci.
http://www.ladyhazel666.digart.pl
Nie uznaję metody rev za rev
~LadyHazel666    17.07.2008 @10:48:18
dzień dobry

oczywiście cudna galeria ! :D
_______
rewelacja, dzieci.
http://www.ladyhazel666.digart.pl
Nie uznaję metody rev za rev
^AMELLIA    11.07.2008 @16:57:30
pewnie, szperaki, szafy babcine, ciocine, allegro:D
_______
KAŻDA SZTUKA MA SWOJEGO ODBIORCĘ
^AMELLIA    11.07.2008 @15:55:28
witaj kochana:D
_______
KAŻDA SZTUKA MA SWOJEGO ODBIORCĘ
~KATHastrophic    09.07.2008 @18:31:10
ano
_______
ni puta idea ...
~szczypir    03.07.2008 @23:33:15
poprawie sie.obiecuje.
~lubiszto    02.07.2008 @20:49:25
_______
lubisztosuczen
~njosnavelin    22.06.2008 @13:35:24
: )
_______
Rain down, rain down
Come on rain down on me...
~snuff    17.06.2008 @12:31:37
prawidłowo, bo najważniejsza jest wizja
~snuff    17.06.2008 @12:29:25
wystarczy poprawić kanał
~lagarto    12.06.2008 @19:37:32
nie padaj !! wstawaj !! bo szkoda Twoich pięknych prac hehe

dzięki
~zakochanaxzlosnica    12.06.2008 @18:09:28
wiem ;]
_______
ii żółwik xd
~Joinka    07.06.2008 @22:07:01
dzięki za miłe słowa ...co do gorsetu kosztował z 5zł w ciuchach.... i na zywo nie jest taki fajny jak na zdjęciu... źle leży chyba , że masz biust rozmiaru...ee... DD :P
_______
" Dream me , need me , taste me , fuck me , lose me... "
~harleqinforest    07.06.2008 @16:02:49
wiem, że to nie miejsce na takiego typu komentarze, ale..
kurcze.. jaka Ty jesteś śliczna!!!
~KATHastrophic    03.06.2008 @23:19:22
szczerze? Chile ... :S
_______
ni puta idea ...
~Majki407    02.06.2008 @20:08:42
A noo chyba ze tak ;P
_______
Zamiast pisać co jest źle, powiedzcie co zrobić, żeby było lepiej
~uroczysko    30.05.2008 @12:45:06
~Lilin    29.05.2008 @13:34:54
zabardzo zmniejszyłam rozmiar .
chyba usunę i jutro dodam większe ; P
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 18 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt